2017年2月10日 星期五

「快捷味美之選」~《大阪燒》(附食譜)

「快捷味美之選」~《大阪燒》(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/02/Okiham.html
我家兩位小姐放學後必問:『媽咪,今日下午茶點係乜東東?』,哈~!大部份時間我都叫佢哋食牛奶麥皮或者自家製麵包,有時都會製作特色小食比佢哋歎嘅,不過都係一D快靚正嘅食譜,就好似今日介紹嘅《大阪燒》,切好材料加入粉漿煎好就食得,超級無敵快靚正呀~ hahah~
製作大阪燒嘅粉漿,可以買大阪燒預拌粉,裡面已混合低粉、山藥同調味,初時諗住買件新鮮山藥自己溝粉,但見到有現成嘅預拌粉就懶得自己慢慢攪了~ 饀料主要係日本椰菜同Okiham日本沖繩滋味腸,清甜爽脆嘅日本椰菜,配合帶有煙燻香味皮脆肉香嘅沖繩滋味腸,不須加入其他材料,口感及味道已很足夠喔~^ (P.S:為咗更有日本風味,所以購買日本材料,响Aeon超巿可以全部買得到喔~)
《大阪燒食譜》
材料:
日本椰菜150
Okiham日本沖繩滋味腸 1
粉漿材料:
大阪燒預拌粉 100克 (預拌粉已加入調味料)
雞蛋 50
水份 120
醬汁及表面裝飾:
大阪燒醬汁適量
蛋黃醬適量
鰹魚碎適量
紫菜適量
做法:
1)椰菜洗淨,切粗粒,備用。
2)滋味腸切片,備用。
3)先將粉漿拌勻,然後加入日本椰菜及滋味腸,拌勻後不會有過多粉漿的,足夠讓材料黏合已足夠了~

4)燒熱鍋下油,倒入材料,平均置於煎鍋中,以中慢火煎至金黃後,反轉另一面再煎至熟透及金黃,盛起。

5)按個人口味加入適量的醬汁、鰹魚碎及紫菜即成。
OKIHAM沖繩滋味腸於SOGO,康怡及黃埔AEON有售
 
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...