2016年9月20日 星期二

「清熱散毒」~《綠豆清心丸馬蹄爽》糖水(附食譜)

「清熱散毒」~《綠豆清心丸馬蹄爽》糖水(附食譜)  
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/09/blog-post_20.html
中秋節過後,今早天氣開始轉涼......
前排突患急性濕疹,攪到乜mood都冇,皮膚勁痕真係會令人情緒低落,我有少少過敏體質(哈哈哈~除咗體質過敏,神經都一樣過敏架,仲耐不耐就會發作,三癲四戇的~ Hahaha~) 
濕疹家陣"叫做"好番,已皮光肉滑,但唔排除佢辰時卯時番發,為減少復發機會,每星期都會煲清熱散毒湯水/糖水喔~
至於我嘅急性濕疹康復過程,又中醫又西醫咁囉,哈哈~長氣師奶可以將整個過程寫成篇文咁長都得架,不過今日係分享「清熱散毒」【綠豆清心丸馬蹄爽】食譜,入正題先~ XDD 
坊間有得賣冇味道嘅清心丸,不過我鍾意玩自家製,所以就出現咗呢個【自家製綠豆清心丸】食譜喇~ haha
材料: 
開邊綠豆80
木薯粉(泰國生粉) 70克 
砂糖 25克 
水份適量
做法:
開邊綠豆浸泡半小時,洗淨隔去水份,放入鍋中,注入清水,水份須蓋過材料少許即可,開火煮至綠豆轉軟及收水,加入砂糖拌勻,放涼後壓成蓉,加入木薯粉搓成圓球,灑少許木薯粉於桌上,將粉糰搓成條狀切粒,撲上少許木薯粉拌勻,備用。(假若綠豆糰過黏,可加入適量木薯粉,過乾則加入少許水份)




【綠豆清心丸馬蹄爽】糖水
材料:
開邊綠豆 70
馬蹄 300
自家製綠豆清心丸(半份) 做法可參考上文
1
水份適量
冰糖適量
馬蹄粉水(馬蹄粉1湯匙,水份2湯匙)(P.S.:份量視乎糖水水份的多寡而有所增減的喔)
做法:
1) 馬蹄去皮切粒,備用。
2)開邊綠豆浸泡半小時,洗淨,置於鍋中,加入水份,煲至水沸及綠豆轉軟後,下綠豆清心丸煮約3分鐘,加入馬蹄粒略煮片刻,下冰糖煮至溶解,加入馬蹄粉水攪勻,最後加入蛋液攪拌成蛋花即成。
綠豆清心丸煙煙靱靱,馬蹄爽甜,呢個糖水清甜而不膩,美味又能清熱散毒,好Good架~!
【溫馨提示】綠豆及馬蹄偏寒,脾胃虛寒人士不宜多服。

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...