2017年9月28日 星期四

【無添加】~無泡打粉及梳打粉的【香蕉蛋糕】(附食譜)

【無添加】~無泡打粉及梳打粉的【香蕉蛋糕】(附食譜) 

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/09/blog-post.html
好鍾意食香蕉蛋糕,但每次响街買到嘅香蕉蛋糕,都有勁濃郁嘅泡打粉味道,超煞風景呀,其實唔單止係香蕉蛋糕,朱古力蛋糕都係咁,哈~! 我家大老爺話我咁多聲氣,點解唔玩自家製喎@.@"~
um......是咁的,想當年眼高手低,一開始學人整蛋糕就用全蛋法,已經上網睇曬整蛋糕嘅方法,Fold-in切拌法短片「睇得」好純熟,哈~! 結果個蛋糕......見到心都碎呀,證明睇同做係兩回事,蛋糊撈粉,一消泡就騰曬雞,快手快腳未撈勻就焗,哈哈哈~成個蛋糕好似生粉刺咁,一點點白色粉粒呀老細,比大老爺笑到我面都黃呀~ Wakakakaaaaaa~
後來轉用分蛋法,先對整蛋糕重拾信心,跟住再做全蛋法蛋糕,已經不再騰雞了~ 建議新手先做分蛋法蛋糕,熟習咗先做全蛋法蛋糕,否則真係好易比個消泡蛋糕或粉刺蛋糕打沉士氣喔~^
以下的【無添加】《香蕉蛋糕》係用全蛋法製作,新手或許有少少難度的,不過自古成功在嘗試,士氣高昂的新手可以試試的喔~嘿嘿嘿~

材料好簡單,one two three four five一眼睇曬,哈哈哈~ 
不黏模具呎吋 18.5cm x 9cm x 5.5cm(內籠計)
食譜材料:
全蛋 3隻(約150克)
砂糖 55
低筋麵粉 100
無鹽牛油 50
香蕉1隻 (約100克)

做法:
1)蛋加砂糖座熱水(40度)打成蛋糊,廚師機以高速打6分鐘,然後用慢速打2分鐘(電動打蛋器時間或需增加少許,不同牌子馬力各異,蛋糊打發到拿起打蛋器時,蛋糊滴落5秒不消即可)
2)香蕉用叉壓成泥狀
3)將香蕉泥加入打發好的蛋糊中拌勻,然後分三次加入已過篩的低粉,以切拌法(Fold-in)拌勻至沒有粉粒
4)拌勻後取出部份麵糊與牛油拌勻
5)牛油麵糊倒回剩下的麵糊中,以切拌法(Fold-in)拌勻
6)蛋糕糊倒入不黏模內,提起不黏模於枱上輕敲數次,作用是消除大氣泡,然後放入已預熱達170度的焗爐內烤焗40分鐘即成。
(若要蛋糕表面裂紋整齊,於烤焗10分鍾後取出,用小刀於中間劃一條直紋,然後放回焗爐內再烤30分鐘即可)
成品是鬆軟,口感帶少許濕潤的,沒有泡打粉/梳打粉的香蕉蛋糕,有濃郁的香蕉及淡淡的牛油香味,真係好好食喔~^
(沒有消泡的香蕉蛋糕,蛋糕體是鬆軟及較高身的,底部不會出現一層厚厚實實的狀態,新手朋友們加油喔~! 想當年我都做到洩氣,努力做就會做到的啊~!)

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...