2016年12月16日 星期五

「半自動麵包食譜」~《玉桂頂角吐司》(附食譜)

「半自動麵包食譜」~《玉桂頂角吐司》(附食譜)
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/12/blog-post_16.html
細囡Ruby睇到上圖《玉桂頂角吐司》相片時,冷不防佢贈我一句:『媽咪,你強迫症又發作嗱!?』哈哈哈~乜嘢強迫症啫,吐司頂角睇落整整齊齊好有愉悅感,其實呢幾個月整咗N咁多個"頂角"吐司架啦,不過冇寫Blog之嘛,仲記得之前想分享另一個《芝麻頂角吐司》,但拖拖吓唔記得咗個食譜,所以今次快手快腳寫食譜,免得連自己都唔記得啊~^ Blog嘅好處係,下次可以參考番呢個食譜,唔駛吓吓重新調整份量喔~^
haha~我真係勁鍾意整吐司的,因為我家大食怪,吃包嘅速度太快,整普通餐包一日就食曬,而吐司佢哋就可以頂到兩日份量,一條吐司最多可以切到10片,不過頭尾嗰兩片多數要嚟做多士,因為麵包皮做多士好脆口的~^

以往習慣麵糰分兩份,而家改為三份造型更容易,當發酵到差不多九分滿時(預留位置,以不會接觸到吐司蓋為準),蓋上吐司蓋,焗好就有靚靚頂角喔
麵包組織是鬆軟有彈性的~^
呀~差D唔記得講,點解標題叫做「半自動麵包食譜」? 哈~! 皆因我隻右手冇乜力,要麵包機幫手搓麵糰囉,第一次發酵完成後,攞麵糰出來鬆弛、造型同第二次發酵~ 哈~! I have today la(我都有今日喇~),成鬼日懶醒咁話我鍾意"全人手"搓麵包,而家打字手腕都酸酸軟軟~ 睇嚟又要北上搵中醫師幫我針炙至得啊~
《玉桂頂角吐司食譜》
材料:
水份 165
雞蛋 1
45
1
高筋麵粉 300克 
即用酵母 3
玉桂粉 2
無鹽牛油 16
做法:
順序將材料放入麵包機,選Dough(=麵糰發酵)程式,待發酵完成後,取出排氣,分割為3等份,鬆弛15分鐘後造型,放入已掃上固體菜油的麵包模內作第二次發酵,待麵糰發酵約九分滿時,蓋上吐司蓋,放入已預熱達180度的焗爐內,以對流風模式(Convection)烤焗28分鐘即成。
(For 東芝水波谷谷友:第二次發酵選用35度蒸氣發酵約1小時,天氣凍用水波爐發酵,真係超級無敵very good呀~^)
 
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...