2016年5月13日 星期五

惹味開胃~《糖醋酸菜炆豬手》附食譜

惹味開胃~《糖醋酸菜炆豬手》附食譜 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/05/blog-post10.html
又到咗補充骨膠原時間喇~\(^0^)/~ 酸甜惹味嘅《糖醋酸菜炆豬手》係我們這一家至喜愛嘅家常小菜之一,hahaha~我家大老爺同小姐們會數住對方食咗幾多件豬手,真係炆多多都唔夠佢哋分呀~@.@"
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/05/blog-post10.html
《糖醋酸菜炆豬手》食譜 
材料:
新鮮豬手1隻 (2斤) (肉檔會代為斬件及燒掉豬毛的)
客家鹹酸菜 1
4
蒜頭 2粒(切片)
蒜蓉 半茶匙
紹興酒 1湯匙
調味料:
淘大荔枝醋汁 150毫升
淘大金標生抽 50毫升
35
水份 2公升
芡汁:
生粉1茶匙
水份1湯匙
做法:
1)先將豬手汆水,豬手汆水方法有別於一般做法,一般做法是水滾才下材料汆水的,但豬手須凍水下鑊,凍水下豬手及薑2片,待水沸騰後約2分鐘,將豬手盛起,用自來水沖洗豬手,備用。(凍水下豬手,才不會將豬骨內的血水鎖在豬骨內,因豬骨內的血水遇熱會立即凝固)
2)鹹酸菜浸洗後切件,燒熱鑊下油,爆香薑1片及蒜蓉,下鹹酸菜炒至乾身及出香味,盛起,備用。
3)燒熱鑊下油,爆香薑片及蒜片,下豬手,沿鑊邊灒酒,將豬手快手炒至乾身,加入調味料及鹹酸菜,加蓋以大火炆煮至汁料沸騰,轉中火繼續炆煮,煮至豬手轉軟及收汁後埋芡即成。 
【溫馨提示】
1)假若炆煮途中,水份揮發過快但豬手尚未轉軟,可加入適量滾水繼續炆煮,炆煮須時一小時左右,視乎豬手的大小而定。
2)淘大荔枝醋汁酸味適中,除適合製作涼拌冷盤,用作炆煮餸菜味道亦很好的~ 
3)店舖出售的鹹酸菜,由不同師傅醃製,鹹味亦有所不同,須因應鹹酸菜的味道而自行將調味料份量增減。
【選購鹹酸菜小貼士】
「客家」鹹酸菜於街巿豆腐舖有售,唔好買錯「潮州」鹹酸菜,潮州鹹酸菜冇乜酸味只有鹹味,潮州鹹菜多數用嚟煲胡椒豬肚湯時先會買喔~ 而「客家」鹹酸菜要買新鮮浸住嗰D,唔好買現成的包裝鹹酸菜,因為大部份包裝鹹酸菜加咗勁多添加劑,好多時會有一陣怪味的喔~

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...