2016年5月3日 星期二

開胃之選~《涼拌海蜇、雲耳、青瓜》附食譜


開胃之選~《涼拌海蜇、雲耳、青瓜》附食譜
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/05/Amoy.html
haha~出外用膳,「間中」也會點餐前小食,為何只是間中呢? 哈哈哈~咪因為得細細碟,但價目又同主菜差唔遠,所以咪唔會每次都點選囉~ 而我最喜歡嘅前菜係爽脆海蜇,但每次前菜份量都好少,為咗食得更盡興,一於又來自家製啊~
為咗令呢個開胃之選更豐富,材料除咗海蜇,仲加入青瓜同雲耳,而醬汁則選用淘大荔枝醋汁,配上糖、生抽、麻油同生蒜蓉,酸酸哋好開胃呢~^3^~ 
《涼拌海蜇、雲耳、青瓜》食譜
材料:
海蜇 250
雲耳 20克(乾貨)
溫室小青瓜 2
醃料:
淘大荔枝醋汁 300毫升
淘大金標生抽 45毫升
淘大極品純麻油 3茶匙
75
生蒜蓉 1湯匙
浸發海蜇其實好簡單,只需要少少耐性就是了~ hahah~
海蜇於街巿雜貨店有售,我所買的是海蜇頭,雜貨店用粗鹽水浸住海蜇的,買番來要用清水洗淨~
然後將海蜇卷起切絲

燒熱一鍋水,加入薑片,下海蜇絲煮至熟透,熟透的海蜇絲會收縮成幼條狀。
海蜇絲放入自來水中浸發。(過濾水更佳)
浸發期間將海蜇絲輕力擠壓,然後換水,浸發五分鐘後,再重覆以上動作六次,直至海蜇絲完全浸發,轉用白開水(凍滾水)浸發十分鐘,盛起,備用。
雲耳以清水浸軟,去掉中間較硬位置,加入沸水中煮至熟透,盛起,放涼備用。
調配好的汁料,平均分配,分別加入海蜇絲、雲耳及青瓜片內醃5分鐘即成。【小貼士】醃好後放入雪柜普通格,冷藏半小時風味更佳。

荔枝醋汁的酸味適中,很適合要嚟做涼拌汁料,大家都試試呢個開胃之選,味道真係靠得住架~\(^3^)/~


(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...