2015年12月6日 星期日

「清熱解毒,濕疹湯水」~【土茯苓牛大力湯】(附食譜)

「清熱解毒,濕疹湯水」~【土茯苓牛大力湯】(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2015/12/blog-post.html
踏入冬季,又到濕疹的季節,皮膚乾好容易誘發濕疹,已好努力做潤膚工作,但濕疹都照出可也,真係痕到人都癲~ 明白有諸內而形於外,定必有熱毒困在內,皮膚先攪成咁,所以煲番D清熱解毒嘅去濕湯水,調理好身體,皮膚自然會好轉的~ 
土茯苓牛大力湯水,係家中長輩教我煲的,想當年長輩患有濕疹,飲用這款湯水後好轉的,但..食療方內其中一種材料我冇用到→"草龜"@.@" ,長輩話加咗草龜會好快好番,但我寧願好得慢少少,都唔想加隻龜啊~
今次冇影材料相片,原因是碎濕濕影咗都唔知佢係乜~ 材料買嗰時係完整的,但生草藥舖會將佢用機切碎曬,所以我响網上搵番佢嘅真身比大家參考好過了~ 下圖分別是土茯苓、牛大力、鑽地老鼠(佢係植物來的,但個名有點嚇人~ haha~)


haha~ 不要期望這款湯水好好飲,不過都唔難飲,佢甘甘哋同飲完會非常生津(口水ba ba聲),濕疹期間可以一星期煲兩次,平時也可以一個月煲番三兩次,清熱解毒的~ 我飲咗五次,濕疹已有明顯好轉 ~\(^0^)/~ 【溫馨是示】: 孕婦不宜飲用。
《土茯苓牛大力湯食譜》4人份量
材料:
土茯苓 1斤 (鮮貨,不是乾品,街巿新鮮生草藥檔有售)
鑽地老鼠 半斤 (鮮貨,生草藥店有售)
牛大力 半斤 (鮮貨,生草藥店有售)
赤小豆 2
白扁豆 2
豬展 1
陳皮 1片 (浸軟去)
水份 3公升
做法:
1)洗淨所有材料,豬展汆水備用。
2)水滾後加入所有材料,以大火煲半小時,轉中火煲兩小時,最後用大火煲半小時即成。
(若以Fissler高速煲烹調,水份須減至2.5公升,水滾後加入所有材料,以2度加壓30分鐘,減壓後開蓋以大火煲15分鐘即成)
【小貼士】 :生草藥店會代為切片。

「食材相關資料」,資料來源互聯網:
"土茯苓"味甘性平,有清熱解毒,除濕通關節,主治瘡毒,風濕關節炎,筋骨酸痛,是袪濕佳品。 
"牛大力"是常用的山草藥,又名山蓮藕,味甘性寒,主要成份為蛋白質,澱粉質及生物鹹。牛大力功能清熱潤肺,止咳,強筋活絡,主治肺結核,支氣管炎,慢性肝炎,咳嗽等症 。 這個湯水,非常去濕清潤,南方潮濕,常喝有利去濕利尿,若有水腫的朋友,常喝有益。
"鑽地老鼠"的功效是祛濕,利關節,活血散瘀,用治皮膚濕毒熱毒,婦女帶下,子宮頸炎、急性關節炎,前列腺炎、蛋白尿及痔瘡等等等。現代成分研究發現,它含有氨基酸、β-谷固醇以及尿囊素等等。β-谷固醇有抗衰老和降血脂作用,尿囊素則能促進細胞生長,加快傷口愈合,軟化角質蛋白,能緩解和治療皮膚乾燥癥、鱗屑性膚疾患、皮膚潰瘍、暗瘡。
http://i94.photobucket.com/albums/l109/kellyruby/GIF/line/Rose-052.gif
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...