2014年9月1日 星期一

家中新成員『小倉鼠BB』『小倉鼠叮噹』~^3^~

家中新成員『小倉鼠BB』和『小倉鼠叮噹』~^3^~ 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2014/09/bb3.html
我們這一家新添兩位新成員~小倉鼠「BB」和小倉鼠「叮噹」~^0^~
其實呢~我好喜歡小動物嘅,但..屋企養咗兩隻馬騮(Kelly & Ruby),已耗盡曬我嘅精神,而養寵物係一生一世嘅承諾,所以打算等Kelly & Ruby再大個d先啦~ 
哈~今云真係要多謝我位好妹妹,佢呀~來一招先斬後奏,殺我一個措手不及,買咗兩隻小倉鼠比Kelly & Ruby呀~

Kelly嘅小倉鼠叫BB,而Ruby嘅小倉鼠叫叮噹,佢哋兩個鍚到兩隻小倉鼠燶曬,對小倉鼠呵護備至,定時識得餵糧同加水,又會自動自覺同小倉鼠沖涼,又唔怕污糟同小倉鼠執poo poo,初時以為佢哋三分鐘熱度,要我執手尾,哈~估唔到佢哋真係咁有責任心,唔駛我執手尾喎,每日仲定時會同小倉鼠做運動呢~


小倉鼠BB好乖巧,一叫佢就走埋嚟,會用手仔輕力抓你,唔會咬人,但一放上手就孫悟空上身,郁唔停呢~ 佢會當咗Kelly隻手掌係樓梯咁,爬上爬落,哈哈~我終於明白點解小倉鼠BB為乜走夾唔抖喇~ 而家我先睇到,原來Kelly著咗件貓衫,眼舊舊咁望住小倉鼠BB呢~ hahahaaaa~

Ruby嘅小倉鼠叮噹好得意,因為有對紅眼睛,所以個樣似白兔仔,佢非常有性格,唔係隨傳隨到,心情靚會睬吓你,放上手要有技巧,否則一啖趙埋嚟,而叮噹係運動健將,入夜就不停跑轉輪,跑成粒鐘都唔肯停,至鍾意將籠內嘅粟米糠周圍潑,攪到好鬼嘈,初時以為佢哋會叫到好嘈,原來佢哋冇乜聲氣的,只係跑轉輪同潑粟米糠攪到有少許噪音吧~ hahaha
為免比叮噹一嘢趙埋嚟,只係同佢影咗兩張相咋~ 

BB」的洋房和「叮噹」的平房~ 係咪覺得奇怪,點解一間係兩層高,一間係一層高呢? 原因係......話說買佢哋番來時,寵物店話一個籠可以放兩隻倉鼠,我妹妹信以為真,結果......BB好鍾意有叮噹陪伴,但..叮噹變咗癲噹,一見BB行埋嚟佢就發曬癲,跟住狂跑轉輪,連跑三粒鐘都唔停,仲開始有少少甩毛現象,跟住上網搜尋到,原來倉鼠愛獨居,佢緊張會甩毛架,所以立即去寵物店買過個籠比癲噹,當時寵物店得番一層嘅倉鼠籠,所以咪變成一個住洋房,一個住平房囉~
哈哈~其實我都好想寫吓生活逸事架,但兩個囡都大曬喇,我又唔想做老蚌,冇BB比我寫,咁有乜好寫啫~ 平時我嘅生活就係照顧屋企人起居飲食,清潔家居,其他就係出外試菜,品牌邀稿寫食譜,哈~斷估大家對前者興趣唔會咁大掛(照顧屋企人同清潔家居),所以我個Blog咪得番試菜同邀稿囉~ 哈哈哈~
家陣屋企多咗兩隻小倉鼠,我會寫吓小倉鼠日誌,小倉鼠的二三事~ 話唔定遲d養多隻狗,再遲吓又養多隻貓,開番個何家寵物樂園,咁就大把嘢可以寫啦啦啦啦啦~ 呵呵呵~ 
http://i94.photobucket.com/albums/l109/kellyruby/GIF/line/Rose-052.gif

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...