2014年5月13日 星期二

Toshiba東芝變頻式蒸氣微波爐體驗篇(試了烤雞及翻熱冷藏Pizza)

Toshiba東芝變頻式蒸氣微波爐體驗篇(試了烤雞及翻熱冷藏Pizza)
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2014/05/toshibapizza.html
Hee hee~ 其實......我是一名大鄉里,因為我對微波焗爐不求甚解,一聽到多功能焗爐時,就覺得專一d好,同埋我比較少用微波爐,覺得加咗微波功能,對我嚟講作用不大,但當細心的Toshiba公關,講解變頻式蒸氣微波爐的強大功能比我知後,先知部機原來咁掂,除咗可以烤焗、微波,仲可以蒸煮,蒸煮溫度除咗基本嘅100度,仲有低溫蒸氣烹調,設定溫度是35-95度,另設有麵糰發酵功能,可設定30-45度發酵,真係越聽越吸引呢~ 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2014/05/toshibapizza.html
收機後當然即刻九秒九試機啦~
這部機的型號是ER-GD400HK,容量是31公升,外型呎吋(毫米)(500濶x497深x398高),跟機配件有方型烤焗盤(兩個),燒烤架,蒸氣儲水匣(適用於蒸煮功能)及烹調食譜,哈~我係第一次咁乖,好留心咁閱讀跟機說明書及食譜,初閱時有點五里霧中的感覺,但當實習後,覺得呢本跟機食譜真係一本天書嚟,就算唔識煮嘢食,跟佢指示就一定有運行呢~ Hahaha ~
首次使用,需要空燒一次,說明書有講解空燒方法,非常容易的,但緊記要空氣流通,因為空燒嗰30分鐘,會將庫內的油份燒完,氣味頗強烈的,建議將廚房窗打開及開抽氣扇/抽油煙機,跟住關上廚房門等佢空燒~ 
Toshiba變頻式蒸氣微波爐」完成空燒後,我即刻翻箱倒篋,响雪柜搵到包冷藏Pizza嚟同部機剪綵啊~ Pizza無須解凍,直接放入焗爐烤焗即可~ 認真快靚正~
入爐前,表面有薄薄的霜雪~
出爐後,烤得夠香又唔會過乾,烤焗盤係不黏的,方便使用.
跟住試烤雞,先將全雞醃好,然後用沙薑粉搽勻雞皮,我用佢嘅自動操作功能烤雞,哈哈~因今次擺烏龍,明明選自動操作功能13「炸雞」,但大近視的我選錯12「照燒雞肉」功能,結果要手動加時,好在出嚟成品又ok喎,皮脆肉嫩,色澤均勻~ 哈~下次烏龍王會用番佢嘅炸雞功能,因有幾位朋友用緊呢部機,佢哋都異口同聲話部機烤雞好得,20分鐘就有皮脆肉嫩的烤雞,入廚零經驗都可以製作到美味烤雞,哈哈哈~今云我真老貓燒鬚,入廚經驗不淺,但居然大近視按錯掣都有嘅~ 呵呵呵~ 

以過熱水蒸氣功能烤雞,會將雞的過多油份迫出來,睇吓個烤焗盤有好多油啊~ 
以前我部舊焗爐,預熱到指定溫度會熄燈,要自己留意個爐幾時熄燈,而Toshiba變頻式蒸氣微波爐操作更親切,預熱完成佢會咇咇聲通知你,而事先調較好嘅時間係唔會因為預熱時減少咗呢~ 即是我調較咗以220度焗10分鐘(須預熱),跟住按Start鍵,佢會幫我將個爐預熱到220度後,跟住咇咇聲,然後先放食材入爐,再按Start鍵,10分鐘預設時間先開始倒數呢~ 

六個設定鍵分別係:
1)Beverage(飲料)將飲品加熱,溫酒/鮮奶加熱/生果解凍等
2)Defrost(解凍)解凍肉類,全解凍/半解凍
3)Boiled(燙蔬菜)葉菜/根莖類
4)Oven Superheated steam(烘烤/過熱水蒸氣烘烤)烤雞/麵包/蛋糕/餅乾/烤蕃薯..........
5)Steam(蒸氣)蒸蛋/蒸魚/蒸飯/蒸糕/茶碗蒸/蒸布丁......
6)Microwave(微波)可預設調理時間及輸出功率將食物解凍/溶牛油/將食物加熱或高溫烹調食物
項目1,2,36是以微波操作,而4(烘烤)是沒有微波操作的,5(蒸氣)可選純蒸氣操作或加入微波操作
Toshiba變頻式蒸氣微波爐Q&A
我這個問題師奶,曾向Toshiba查詢了多個問題,現分享我的Q&A
Q1)其實有一重點想知道的,Toshiba變頻式蒸氣微波爐,是否內藏發熱線?(是否是上下發熱線呢?) 因打開爐門,看不到爐內有發熱線,撇除微波功能及過熱水蒸氣功能,當以"石窯烘烤"是否以發熱線操作呢? 
A1)Toshiba變頻式蒸氣微波爐ER-GD400HK在爐內設有上方及後方兩組隱藏式發熱器,烹調時可加強熱力的傳送與對流;使用及清潔時亦安全放心,不會輕易觸碰發熱線。當以"石窯烘烤"時,微波爐是以發熱器操作的。

Q2)看到說明書所指的"石窯烘烤",是以『電波』接觸到食物,會讓水熱能,使食物的內部與外部同時加熱,這裡所指的"電波"是什麼呢? 
A2)這裡所指的"電波"是指由發熱器發出之熱能。 

Q3)請問是否於烘焙麵包時,以石窯烘烤較佳,而於烤焗肉類時,以過熱水蒸氣功能烤焗較佳? 那麼"混合石窯"功能烤焗什麼食物較佳呢? 
A3)
(1) 過熱水蒸氣令食物清爽不油膩,適用於烹調油份較高的食物,從而減少油份及鹽份的吸收,並同時保留食物的營養成份。 
(2) 混合石窯烹調是結合過熱水蒸氣與發熱器烹調,溫度可達300度,同樣適用於烹調油份較高的食物,令食物烤出焦香口感。 
(3) 石窯烘烤以熱風將食物包裹進行加熱,溫度可達350度,適用於烹調麵包、蛋糕等食物。 

Q4)尚有"燒烤"功能,作用是否幫助食物上色呢? 
A4)燒烤功能可令烹調之食品達至金黃脆邊之效果。

好多謝Toshiba公關細心解答問題師奶的疑問,令我更安心使用「Toshiba變頻式蒸氣微波爐」,而家我日日都有用部機嚟蒸煮/烤焗食物,非常好用,清潔又容易,以前焗完雞,d雞油彈到一爐都係,抹條發熱線都夠我受,但而家呢部Toshiba真係勁易抹,因內藏發熱器,爐內係睇唔到發熱器(=抹少件),而機身內壁係矽樹脂塗層,堅固耐用防刮花,清洗容易,越用就越鍾意部機呢~ 
下一篇會有「Toshiba變頻式蒸氣微波爐」食譜分享啊~ 
我所用的焗爐是Toshiba東芝水波爐,一部機具備三種功能,可分開獨立使用(蒸爐、焗爐、微波爐),我於Facebook開設了Toshiba東芝水波爐食譜群組,方便各網友分享Toshiba水波爐的自家美味食譜,歡迎加入群組,群組連結→『Toshiba水波爐食譜及美食分享站

http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/AGif01/Line/df6d11737e26.gif

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...