2014年5月2日 星期五

我的「第二人生」計劃

我的「第二人生」計劃 
2007年,全職煮婦要照顧兩個年幼嘅小朋友,唔可以番工,為咗打發時間,所以响YahooBlog分享每日所煮嘅家常小菜,冇諗過會被出版社垂青,獲邀出版食譜書,然後now TV幕後工作人員,邀請我及家人拍攝《Cooking媽嫲電視節目》,跟住矇查查擔任埋《TVB都巿閒情》上門教煮餸廚藝專家,睇起上嚟,每一個過程都係被動的,但假若沒有當日的主動(於YahooBlog),結果亦會不一樣啊~ 


以往我只專注製作家常小菜,不過自從2011年學識咗手搓麵包後,就極之喜愛製作手搓麵包,可能我一開始已能成功掌握製作麵包嘅技巧,製成品能給予我好大滿足感,所以對手搓麵包嘅喜愛更甚於製作家常小菜呢~^^
下圖是我學懂自家製手搓麵包後,不用師傅幫手的第一次製成品~
對麵包造型繼續有所要求,聽說頂角吐司不易做,所以有段時間不停製作頂角吐司來練習技巧~
每當於網上分享麵包成品,網友們都會問我幾時開麵包班~? 哈哈~初時我覺得係網友們嘅客氣說話,不過當我為「兩地一心」籌款,而開了一堂麵包班後,開始令我有開workshop的衝動,原來大家真係咁喜歡我所教嘅手搓麵包課,24個名額於數日內爆滿~

假若開workshop,除咗麵包,亦會有蛋糕製作班,不過我要好好練習手藝先,Kelly & Ruby生日時,我曾製作過鬆弛熊唧花蛋糕比佢哋,但好耐冇製作,要搵師傅補補鐘先~哈哈哈~
workshop現階段係我嘅「第二人生」方向,但要好好計劃,逐步實踐~ 哈~今日為何突然會想到「第二人生」,其實近月响電視睇到星展銀行的第二人生Slogan,跟住入佢哋嘅網頁,睇到佢哋舉辦有獎遊戲,只要分享心目中嘅理想「第二人生」,即有機會贏取HK$288,000現金獎賞!假若有呢筆現金獎賞,就可以加快實踐我嘅第二人生計劃,你哋嘅「第二人生」計劃開始實踐未呢~? 未就快d參加啦,參加辦法好簡單,只須分享你心目中嘅理想第二人生,就有機會贏取現金獎賞,心動不如行動,我覺得寫幾行字就有機會實踐理想,所以我都參加咗喇~ hahaha~
星展第二人生有獎遊戲連結,請點擊 → https://www.dbsbank.com.hk/newchapter/03_home.php



(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...