2013年10月26日 星期六

綿滑養生粥~《南瓜粟米肉碎粥》附食譜~^^~

綿滑養生粥~《南瓜粟米肉碎粥》附食譜~^^~ 

每逄星期六/日的午餐,大多數係煲粥、撈麵同灼菜,因平日食得較heavy,星期六/日就簡簡單單清清腸胃吧~ 
今日午餐encore了這個《南瓜粟米肉碎粥》,哈~因我的家庭成員是大食怪,粥底要煲得較杰身,先令佢哋有飽肚感覺,有時我會覺得像是煮緊baby food似的啊~ haha
話時話,呢個真係可以做baby food架噃,煮比BB食嘅話,醃肉時減去薑汁同紹酒,只落少許生抽醃肉即可,《南瓜粟米肉碎粥》營養豐富又好味道的呢~

超鍾意食日本南瓜粥,不過今云買唔到日本南瓜,只買到韓國南瓜,哈~!又ok喎,效果差唔幾呢~ 一樣咁香甜,但假若選用中國南瓜,味道就會稍遜,所以煲南瓜粥,現階段我只選用日韓南瓜啊~
以往煲粥,好多時都會驚滾瀉,但自從用高速煲煲粥,就少咗呢個煩惱了,而用Fissler3度加壓功能所煲出嚟嘅粥,仲會超綿滑呢~ 我試過用2度加壓及3度加壓嚟煲粥,發現用3度加壓效果更好,佢會令粥更綿滑,有咗高速煲,就唔駛再頭痕點樣煲綿滑靚粥了~ 



《南瓜粟米肉碎粥》 
材料: 
日/韓國南瓜半個、粟米一條、免治豬肉碎300克、瑤柱1粒、果皮1小片、米140克、水3公升(已包括用來攪拌南瓜及粟米的總水量)(以高速煲計算) 
做法: 
1.瑤柱浸軟,備用 
2.南瓜去皮切粒備用 
3.粟米起粒備用 
4.免治豬肉碎加入薑汁、紹酒、生抽、生粉醃好備用 
5.將瑤柱、半份南瓜粒、半份粟米粒,分別加入適量水份,以小型攪拌器打成糊狀,備用 
6.將米洗淨,放入高速煲中,將所有材料加入煲內,蓋上煲蓋,將加壓裝置扭至3度,以大火煲約8分鐘左右便會發現開始加壓,待綠色線出現後,轉最細火加壓10分鐘,減壓後開煲蓋,加入免治豬肉碎,以大火/中火煮片刻,待肉碎熟透,加入調量鹽調味即成.(假若以其他鍋具煮粥,則須留意火力調較,因很容易滾瀉,建議用易潔煲煮粥,雖然風味可能稍遜,但可減少黏底.
【小貼士】 
1.先將部份南瓜及粟米粒以小型攪拌器攪成糊狀,會令粥的味道更清甜,因粟米的清甜味完全溶入粥內,假若沒有小型攪拌器則可省略此步驟. 
2.假若免治肉碎結成塊狀而難於放入粥內,可先加入少許水份將肉攪拌,肉碎便會易於鬆開,會易於放入粥內,而放入粥內時須不停攪拌,待肉碎鬆開得更平均.
創立自1845年德國高速煲品牌Fissler,於Sogo、一田、永安百貨、APITAPiago有售.
http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/line/l-h6-a.gif 
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...