2013年10月25日 星期五

簡單料理之 ~ 《豉椒雞翼》(附中英文食譜)


簡單料理之 ~ 《豉椒雞翼》(附中英文食譜) 

簡單料理來了~\(^0^)/~每日頭痕諗食乜餸? 想簡單又要好味道~?
真係好頭痕呢~有時我都會諗到投降,跟住出街開餐,但..衰格的我,每當出外用膳時,就會一路食一路後悔,出外用膳,感覺上是物非所值,因為要支付埋燈油火蠟同人工成本費用,所以食得落肚嘅美食,已七除八扣,變得..唔抵食啊~ 哈~! 最好都係自己買餸煮飯,咁就最抵食啦~^0^~今日介紹呢味餸菜《豉椒雞翼》,簡單又惹味,煮呢味餸菜時,記得煲多d飯呀~(^0^)~
自從幫淘大(Amoy)寫食譜後,令本來只識得用豆豉嘅師奶,轉咗用蒜蓉豆豉醬,因為現成嘅豆豉有少少苦澀味,但蒜蓉豆豉醬冇嗰陣味之餘,仲有陣豆香味,我諗應該係淘大出豉油,佢哋嘅原材料(黃豆、黑豆),品質應該有番咁上吓,所以蒜蓉豆豉醬會咁惹味呢~ 佢惹味到我以為佢有加料,但睇番樽身成份表,係"冇"加增味劑,咁即係我估得啱,佢嘅原材料質量有番咁上吓啊~【小貼士】每次用蒜蓉豆豉醬,我都會加番少少糖嚟調味,蒜蓉豆豉醬加少少糖,會令餸菜更惹味架~

《豉椒雞翼》中英文食譜請點擊以下連結 → 『淘大廚藝坊何師奶好煮意』 淘大網頁內的英文翻譯,須點擊右上角的ENG收看.

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎
大家加入閒話家常啊~)
何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...