2013年10月17日 星期四

麵包機 ~ 《蒜香吐司》(附食譜)


麵包機 ~ 《蒜香吐司》(附食譜) 
哈哈~忽然好想食有蒜香味道嘅麵包,所以即刻整咗少少炸蒜蓉,跟住將佢壓碎後,加咗入麵包食譜內,嘿嘿嘿~仲要係懶過鬼,連食譜都懶得諗,只係將早兩日個《酥蔥吐司》食譜,係咁椅改咗少少,跟住就整咗呢個香噴噴嘅蒜香吐司出來喇~

即係咁,其實我都好想玩手搓麵包,之但係,暫時呢..時間上唔容許我玩手搓麵包,因近期貪玩師奶好想見識更多不同嘅食肆,所以四出試菜,所以少咗時間玩手搓麵包囉~ 因為玩手搓麵包,起碼用咗我半日時間,所以暫時要繼續欣賞呢個咁有個性嘅外形→『倒模式吐司』啊~ Wakakakaaaaaa~ 睇嚟睇去都係得一個shapehaha~ 好在佢嘅texture又幾令人滿意嘅~
網友問:牛油同酵母應該放响邊個位置? 
所以我影咗下面張相,over over~ 呢個位置啊 ~ 收到冇~? 哈哈哈~ 
緊記麵包機食譜要順序放材料,假若調轉咗會影響攪拌啊~ 首先係濕材料,跟住先係乾材料啊~ 

加咗蒜粉嘅《蒜香吐司》,烤焗時,真係香到九條街都"聞"到呢~ 要緊記,炸蒜係好香,但落得過多會令麵包帶有苦味,所以..請跟食譜份量,落多咗唔好問我點解,我知道有好多精靈朋友會自己改食譜,哈哈哈~ 我只可以話,只要跟足食譜所用的材料及份量,你所製作的吐司保證可以同上圖成品是一樣的啊~ 
《蒜香吐司食譜》
(Design Factory麵包機)
做法:
(Step One)
先將以下材料放入不黏模內膽: 
水份160克 
雞蛋20克 
2克 
35克 
(Step Two)
然後將以下材料放入不黏模內膽: 
高筋麵粉240克 【我所用的是韓國麵包粉,759做特價時購入】
自家製炸蒜粉5
即用酵母3克 (不是乾酵母,而是即用酵母,雖然佢哋外貌似到不得了,但使用方法及份量有別,即用酵母於烘焙店有售,我所選用的是購自【二德惠的袋鼠牌即用酵母】) 
無鹽牛油16克(牛油須預先室溫放軟)【我所用的是塔牌無鹽牛油】
(Step Three)
Design Factory 麵包機選用1號程序Basic,然後揀選 colorLight,蓋上機蓋,然後於麵包機剩下20分鐘時間時,可自行按掣熄機,按stop 三秒即可. 


(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎
大家加入閒話家常啊~)
何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...