2013年9月24日 星期二

粥粉麵飯篇之 ~ 洋蔥沙甸魚柳炒飯(附炒飯短片分享,D飯炒到粒粒跳啊~)


粥粉麵飯篇之 ~ 洋蔥沙甸魚柳炒飯(附炒飯短片分享,D飯炒到粒粒跳啊~) 


昨晚我家兩位小姐話好耐冇食炒飯,好想食炒飯喎,咁我呢個廿四孝媽咪,咪反轉屋企搵材料整炒飯囉~ 人家完全冇心理準備話要炒飯,最後比我搵到一隻大洋蔥同兩罐沙甸魚柳,加咗三隻蛋同少許乾香草,咁就炒咗碟炒飯出來了~ 跟住我煮咗煲瑤柱炆節瓜比佢哋歎,咁就簡簡單單又一餐了~ ^0^
我係煲新鮮飯嚟炒飯,只須煲飯時落少d水,咁d飯會變得乾身,炒嗰陣時唔會變得一pat pat~ 加埋我介紹嘅秘技,d飯仲可以炒到粒粒跳嘅效果架~\(^0^)/~

【小貼士】
假若大家煲飯時落得水份過少,而令飯粒過硬,可於炒到尾聲時,鑊邊逐少加入少量滾水,跟住快手炒勻,咁樣飯粒會變得軟身啊~ 但緊記唔好一次過落太多水,否則飯粒會變稀爛啊~  

炒飯短片示範,d飯炒到粒粒跳架~^^~


(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...