2012年11月7日 星期三

自家製手搓麵包之 ~ Mario mushroom (附食譜)~

自家製手搓麵包之 ~ Mario mushroom (附食譜)~

哈哈~唔知大家仲記唔記得佢呢~? 佢嘅外貌,會否令你聯想起Mario Mushroom呢~?
呢個包包其實已經响9月中於Facebook Page亮相了~ 當時我話分享完《無蛋奶黑櫻米頂角吐司》後,會分享呢個食譜~ 之但係遲遲都未出食譜,原因只得一個....响ipad memo樹搵唔番個譜啊~ 睇怕係我家小姐做嘅好事了,佢哋攞咗我部ipad嚟玩,跟住我見memo記錄咗好多無聊字,至衰ipad memo冇得上鎖,十成十比佢哋剷咗我個譜呢~>.<"~
淚奔~~~~~~!! 一陣我要再開工搓多一次,跟住會補番個譜上來啊~ 而家暫時睇住製作過程圖片先啦~^0^"




來一個麵包組織大特寫,組織是鬆軟的,有點像棉花~

哈~!手搓咗N咁多個包包後,要記番起呢個包用乜法嚟
搓已有少少難度了,好似係高水直接法吧~ 等我而家去
開工再搓一個,轉頭回來分享食譜~ See u soon~!!

(8/11 回來了~ 為咗補回食譜,所以重新製作了一個,
但屋企嘅杏仁片用曬,所以改用黑芝麻鋪面啊~ 而家分
享食譜先~!)

當然有基本動作,組織圖~ 鬆到似蛋糕~哈~!
Mario Mushroom杏仁片忌廉大包》食譜「直接法」
(6吋圓形甩底模)
材料:
1.高筋粉 180
2.
砂糖    30
 
3.鹽       1 
4.蛋液   30
5即用酵母  2克 (Instant yeast)
6.水份 80
7.忌廉芝士 30

8
牛油 20
9.杏仁片適量(裝飾用) (亦可隨個人喜好,改用黑芝麻)

做法:
1.1-6 混合成麵糰,然後加入忌廉芝士搓勻後,
再加入牛油搓至光滑,將麵糰撻至起薄膜狀, 將麵
糰搓圓後,置於預先鋪上保鮮紙的器皿中,然後表
面蓋上一層保鮮紙,置於溫暖處發酵約一小時.
2. 待麵糰發酵約兩倍大時,取出輕壓放氣,把麵糰
滾圓後,置於保鮮紙上,表面蓋上另一層保鮮紙,靜
置約15分鐘.
3. 麵糰壓平排氣,造型後將麵糰放入已掃固體菜油的模
內作第2次發酵(表面蓋上保鮮紙),待麵糰發酵至兩倍大
時,除去保鮮紙,表面掃上蛋液,平均鋪上杏仁片,放入
已加熱至180度的焗爐內,烤焗約20分鐘即成。
【小貼士】
1.不同牌子的麵粉受水程度有異,水份會因應情況而有
所增減.(製成品緊記放入密封環境下保存,否則麵包
內的水份揮發了,麵包會變得乾身啊~)
2.冬天發酵麵包須時較長,以上食譜的麵包發酵時間,
是以一般室溫為26-30度來計算.
3.不同牌子的焗爐,爐溫各有差異,如發覺成品較乾及深色,可自行更改烤焗時間及溫度.

4.搓揉麵糰方法,可參考日清網站,我嘅搓揉麵糰方法,大致上同佢差不多呢~ (P.S.:哈哈哈~唔好叫我玩自拍,因為成手糊好難攪,日清網站幫到你,好~!而家去片 → 請點擊→ 呢樹)
【Loading
短片等候須時,請耐心等候】~
 
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...