2017年4月28日 星期五

續集~BB肌~《原味饅頭》(附食譜)


續集~BB肌~《原味饅頭》(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/04/bb.html
哈哈哈~標題寫「續集」,係咪有點無厘頭呢?  Hee hee~ 話說蝸牛師奶,上一次整饅頭,已經係一年前了^^" 上次係我家二小姐唔舒服,話要食饅頭,所以整比佢歎,今次係忽然手痕,想睇吓仲曉唔曉整,哈~!原來好似踩單車咁,學識後十年冇玩都仲識玩一樣,個饅頭仲係BB肌,冇豆皮喔~
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/04/bb.html
近年我寫網誌嘅速度真係快到呢@.@...... 哈~! 有N咁多個食譜想整,但個人好心散,要tune tune集中力先得喇~
講番個饅頭先~^ 其實我都係用番上次個食譜,只係微調咗水份份量、發酵時間,同埋用咗原糖(沒有漂白的糖),初時以為個饅頭會冇咁白,哈~結果又ok喎~
《原味饅頭》饅頭6個 
材料: 
1. (無漂白)中筋麵粉 250克 
2. 原糖 35克 
3.1克 
4. 水份 130克 
5. 即用酵母 2.5克 (假若沒有精準的小型電子磅,酵母3克亦可) 
6. 無鹽牛油 12克 (亦可改為菜油5克) 
做法: 
1)材料1-5混合成麵糰,搓至少許光滑後加入無鹽牛油繼續搓揉,直至麵糰搓光滑後置於已塗油的不鏽鋼盆中,表面蓋上保鮮紙,置於溫暖處發酵約1小時,假若天氣寒冷,發酵時間須自行加長,直至麵糰發酵至兩倍大即可。【For東芝水波爐谷友: 選蒸氣35度發酵1小時】 
2)第一次發酵完成後,取出麵糰,工作枱灑上麵粉,以麵棍壓平麵糰,將所有空氣排走,將麵糰接疊,再以麵棍壓平,重覆這個動作直至麵皮光滑,捲成條狀切件。(此步驟不可過久,否則麵皮變乾則捲起時難於黏合成圓條狀) 『若使用壓麵機,麵糰表面撲上麵粉,壓麵機選2度先壓一次,然後將麵皮接疊,繼續選2度壓兩至三次,麵皮捲成圓條狀,切件』
3)麵糰置於可蒸煮的牛油紙上(我在吉之島12蚊店購買的),第二次發酵45分鐘(發酵時間須因應氣溫或須加長,但不要增加過多,否則過度發酵會令麵皮變得不光滑啊),然後中火隔水蒸15分鐘即成~ 蒸好後開少少空隙讓蒸氣慢慢排出,不要立即開蓋,否則饅頭會皺皮)


For東芝水波爐谷友:先選蒸氣35度發酵45分鐘,然後選用100steam15分鐘,蒸好後不要立即開爐門,只須開少少爐門讓蒸氣慢慢排出,大約4分鐘即可】 P.S.:天氣凍就覺得東芝水波爐麵糰發酵功能勁好用,只需選指定溫度及時間,成品發酵得好穏定,不用怕麵糰因天氣寒冷龜速發酵,有水波壚幫手發酵就冇煩惱喔~\(^0^)/~

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...