2013年9月2日 星期一

【自家製家常靚湯】之 ~ 《花生眉豆章魚湯》附食譜~^^~


【自家製家常靚湯】之 ~ 《花生眉豆章魚湯》附食譜~^^~

反斗星今日開始番學~ 家裡的生活秩序開始回復正軌了~ 雖然..佢哋頭一個星期都只係番半晝,而佢哋位放暑假放到心都散曬嘅媽咪(me),都要面對現實地,開始走番入個廚房了~ 嘿嘿嘿~
好耐冇飲老火湯,所以今日煲番煲惹味湯水,之前都有煲過差不多款式嘅湯水《沙葛章魚豬展湯》,而今次個食譜就改加花生眉豆,減咗小元貝,味道一樣咁鮮呢~!
睇睇番張材料相片,先發現花生眉豆比豬骨遮曬,睇唔到份量添~ @.@"~ 份量大約係$3眉豆$3花生,哈哈~ 唔好問我落咗幾多克,因為我....冇磅到,只記得大約買咗幾多錢花生眉豆咋~ 呵呵呵~

今次我都係用Fissler高速煲嚟煲老火湯,快靚正嘛~ 哈~
《花生眉豆章魚湯》食譜 
材料: 沙葛、花生、眉豆、章魚、西施骨、蜜棗、陳皮 
做法: 
1.西施骨汆水備用 
2.章魚浸軟,洗淨備用 
3.沙葛去皮切件備用 
4.燒熱一鍋水,加入所有材料,以2度加壓30分鐘,減壓後 開蓋大火煲15分鐘,加入適量鹽調味即成. (假若用普通湯煲,則以大火煲半小時,然後轉中火煲兩 小時,最後用大火煲半小時)

創立自1845年德國高速煲品牌Fissler,於Sogo、一田、 永安百貨、APITAPiago有售.

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎
大家加入閒話家常啊~)
何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...