2013年7月24日 星期三

擔任Compass Visa麵包班導師花絮+《奶皇雞尾包》(附食譜)~^0^~

擔任Compass Visa麵包班導師花絮+《奶皇雞尾包》(附食譜)~^0^~



Oh~成個禮拜冇寫Blog了,其實我好掛住大家同個Blog
架~ 無奈暑假安排咗好多親子活動,同埋工作亦排得密
麻麻,啱啱完成咗Compass Visa麵包班工作,終於有小
小時間喘息吓啊~

之前我响Facebook專頁介紹過上圖嘅奶皇雞尾包,呢個
包包我特意為Compass Visa麵包班備課而製作,我講過
話麵包班完結後會响Blog分享食譜,嗱嗱嗱~我冇呃細蚊
仔架,今日就分享食譜喇~~~~~~^0^

大家睇食譜前,可以順手睇睇Compass Visa麵包班當日
嘅開心花絮架~ (唔理咁多,迫你哋睇~ Wakakakaaaaaa~)
麵包班當日製作咗兩款麵包,包括全機製作《火焰芝味吐
司》同埋半機製作《奶皇雞尾包》,何謂半機製作?? 哈~
即係呢......用麵包機搓麵糰作第一次發酵,然後取出做
埋下半部份,以及用焗爐烤焗,好處係可以製作到造形麵
包,假若材料水份較高亦唔駛怕,因用手搓水份高嘅麵糰
會勁黏手,好難攪,但用麵包機搓就冇呢個煩惱了~^0^~













《奶皇雞尾包》造型後,來一張大合照,然後包包入爐
了~ 
成品出爐了,同學們跟包包來一個開心合照啊~
好開心大家都喜愛呢個《奶皇雞尾包》,聽到大家一邊
品嚐雞尾包,一邊稱讚這個包包,當時我表現得好平靜,
但內心是欣喜萬分的~ Wakakakaaaaaa~
完成了《奶皇雞尾包》,麵包機陸續BB聲响起來,《火
焰芝味吐司》出爐了~\(^0^)/~



恭喜每位得獎者,亦感謝每一位參加Compass Visa
包班的同學仔,希望不久嘅將來,可以再同大家見面
~\(^3^)/~
哈哈~《奶皇雞尾包》食譜來了~




《奶皇雞尾包》食譜
麵包材料 :
鮮奶 80g
10g
18g
1g
高筋麵粉 120g
即用酵母 1.5g
無鹽牛油 8
芝麻 適量 (白芝麻 / 黑芝麻)
奶皇材料:
淡忌廉 30g
椰漿 30g
鮮奶 30g
"即用吉士" 30g   (不是平時用的吉士Custard,而係已預先調較好味道的,於烘焙店有售)
(將所有材料拌勻,存放於雪柜普通格,用時取出即可)
墨西哥油材料:
牛油 70g
砂糖 25g
低粉 35g
菜油 5g
(牛油室溫放軟,然後加入砂糖,以打蛋器打至發白,然後加入低粉打勻,最後加入菜油拌勻即可)
做法:
1)      將麵包材料順序放入麵包機內,選用8號程式Dough,蓋上機蓋,待麵糰發酵完成後取出,按壓排氣,分割滾圓,表面蓋上保鮮紙,靜置15分鐘.
2)      麵糰壓平排氣,用麵棍將麵糰擀成長條形,包入奶皇餡,排於已舖上牛油紙的焗盤上,表面蓋上保鮮紙作最後發酵.
3)      麵糰發酵約兩倍大時,掃上蛋液,唧上兩行墨西哥油,中央平均灑上芝麻.
4)      放入已預熱至180度的焗爐內,烤焗約18分鐘即成.









(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》


我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...