2013年5月8日 星期三

有獎遊戲【Compass Visa】麵包食譜大召集,禮品好豐富啊~! (活動已完結)

有獎遊戲【Compass Visa】麵包食譜大召集,禮品好豐富啊~!(活動已完結)


自家製麵包,健康有益又好味道~! 大家平時有冇自家製麵包
呢~? 有就啱喇~! Compass Visa現正舉行麵包食譜大召集,
獎品好豐富啊~ 參加辦法好簡單,只須到Compass Visa專頁,
上載你嘅麵包製成品相片一張及相關資料(食譜名稱、材料、
做法及秘技),上載完成後,按"分享" Share製成品相片出去,
咁就得架喇~ 係咪好簡單呢~^0^~ 【參加次數不限】,而麵包
款式亦冇限制,餐包/吐司/總之係自家製麵包就得喇~\(^0^)/~
(P.S.:我會根據參賽食譜的整體創意及作品賣相作為評審標準啊~)


大獎十名:各得Design Factory麵包機一部 (每部價值
$1,890)及何師奶麵包班一堂(無價~哈哈哈~^0^~)
之前我為慈善籌款關係,先至開過麵包班,跟住有好
多網友們要求我再開班,但蝸牛師奶無暇籌備麵包課,
哈~! 現在真好了,有Compass Visa幫我安排場地及細
節,我只須專心教班就得了~ Yeah~!!
大家快d參加啦~ 要蝸牛師奶自己安排麵包課,真係不
知等到何年何月會再安排~ 機會難逄啊~ hahaha
二獎十名:各得KASERA智能吸塵機械人(一部價值$1,888)
三獎十名:各得Design Factory甜甜圈機(一部價值$450)
請點擊以下連結→ (活動已完結)
Compass Visa專頁留言欄內上載你的麵包食譜,參加有
獎遊戲啦~ 期望跟大家見面,一同研究麵包食譜啊~\(^3^)/~
到時見~!

機使用的食譜,未知會否適合其他麵包機使用啊 ^^" )

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎
大家加入閒話家常啊~)
何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...