2014年1月10日 星期五

賀年糕點之 ~ 蘿蔔糕製作方法(附食譜及製作短片)~^0^~

賀年糕點之 ~ 蘿蔔糕製作方法(附食譜及製作短片)~^0^~

http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2013/01/0_17.html
哈哈哈~今日玩舊瓶新酒,又嚟一年一度嘅蒸糕bell來了~ 一提起年糕,第一時間會諗到蘿蔔糕,因為呢款糕最受歡迎,所以我會將佢排首位啊~ 至於其他款式嘅年糕,我會有時間先再製作,因為太多親友愛吃蘿蔔糕,整得蘿蔔糕嚟,已經唔夠時間蒸第二款糕了~
Haha~ 其實大家一年四季入嚟都會見到呢個蘿蔔糕食譜,呢個蘿蔔糕係冇期間限定架,但我發現我將呢個食譜分類得比較亂,所以為方便閱讀,今日就將食譜及製作方法短片集中响呢樹,而食譜所製作出嚟嘅蘿蔔糕口感好鬆化,但假如大家食慣咗粟粉實實哋嗰款口感,呢個食譜就未必合你心意啊,因為呢個食譜係入口即溶,口感好鬆軟的呢~
剛蒸好嘅蘿蔔糕,睇起上嚟少少透明,唔係咁結實,但放涼後入雪柜(普通格),佢就會變得結身呢~ 食用時可按個人喜好將佢翻蒸又或者煎香都好好味,最愛煎到表面香脆,裡面鬆化,入口即溶,正~!

製作方法可參考短片(哈哈~呢條片冇乜點剪片,所以好詳細=長氣啊~Wakakakaaaaaa~) 祝大家製作到鬆化又味美的蘿蔔糕啊~!
《蘿蔔糕製作方法Part One

《蘿蔔糕製作方法Part Two

《鬆化蘿蔔糕食譜》
材料:
蘿蔔7斤、李祥和粘米粉570克、澄麵60克、冬菇16隻、
臘腸4條、瑤柱4粒、蝦皮100克(蝦皮本身有鹹味,所以
可因個人口味而有所增減)、蔥適量
調味料:
3茶匙、糖3茶匙、胡椒粉2茶匙、蠔油4湯匙
做法:
1)蘿蔔5斤半刨蓉,1斤半刨絲,蘿蔔滲出的水要保留備用
2)瑤柱浸軟後撕成絲(或可用小型攪拌機打成絲)
3)冬菇浸軟切粒後,拌入3茶匙生抽,1茶匙糖備用
4)臘腸切粒備用
5)將蝦皮用筲箕"犀"走雜物,然後用清水洗淨,跟住隔去
水份,白鑊烘乾蝦皮(用慢火),待蝦皮乾身後將蝦皮推開,
待鑊中留一個空位,落油,爆香一片蒜片,待蒜片轉微微
金黃後,將蝦皮推回鑊中同炒,咁蝦皮會變得更香(如不選
用蝦皮可用蝦米代替,而蝦米處理方法,只須洗淨,白鑊
烘乾備用,而爆炒材料時將蝦米加入一同爆炒,但如選用
蝦皮,則不須同其他材料再爆炒)
6)燒熱鑊,加入冬菇、臘腸粒、瑤柱絲一同爆炒,炒至出
香味盛起備(如選用蝦米,則此時一同加入爆炒,但若選用
蝦皮,則不須再加入爆炒)
7)爆炒料頭的鑊不用洗,放入蘿蔔蓉及絲及蘿蔔水同煮,
煮至蘿蔔轉軟後加入調味料,熄火約2分鐘後分數次將
澄麵及粘米粉篩入蘿蔔絲裡拌勻,最後將冬菇、臘腸粒、
瑤柱絲、蝦皮加入拌勻,但要預留少許材料鋪上糕面
8)把所有材料倒進已掃油的糕盤裡,大火蒸1小時,最後
趁蘿蔔糕尚熱時,灑上蔥粒即成
【小貼士】
1)蘿蔔糕放涼後置於雪柜冷藏(放入普通格即可),已冷藏
的蘿蔔糕會易於切件
2)今次我選用蝦皮,因為覺得佢味道比蝦米更鮮味,亦沒
有蝦米的蝦腸部份藏沙而影響口感的煩惱,但處理蝦皮工
序會多一些,但味道相比蝦米會略勝一籌^^
3)我係用磨薑汁嘅刨嚟刨蘿蔔蓉,效果唔錯呢~ 將蘿蔔刨
蓉可以令糕身更鬆軟同埋蘿蔔味會更出呢~至於蘿蔔絲,我
係用刨絲小工具嘅中型size刨絲器
4)蘿蔔糕不用加水,因為蘿蔔會出水,本身的水份已足夠.
(P.S.:蝦皮購於上環海味店,於文咸東街及文咸西街一帶
的海味店可找到啊~ 一斤只須數十元,很經濟的呢~!)


(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...