2012年8月7日 星期二

自家製手作麵包之~《360鮮奶頂角方包》“裹蒸粽低溫發酵法”附食譜

自家製手作麵包之~《360鮮奶頂角方包》“裹蒸粽低溫發酵法”附食譜
Haha~前晚我將呢個新鮮出爐360度全面睇《鮮奶頂角方包》放咗上Facebook,跟住朋友留言比我,佢話仲以為淨係得大嶼山先有360,估唔到响我樹都見到360~ 佢真幽默呢~哈哈哈~
今次呢個食譜又係超黏手的,製作呢個360時,真係要有定心理準備啊~

哈哈哈~ 依舊是用『裹蒸粽低溫發酵法』,即係搓好個麵糰後,先將佢置於室溫發酵約15分鐘,然後將佢入落兩個保鮮袋,扎到成隻粽咁,跟手放佢入雪柜普通格作低溫發酵,緊記保鮮袋內,要預留少少空間比佢發酵啊~
而低溫發酵時間一般為12-48小時,但唔好超過72小時,而今次我將佢發咗16小時,而低溫發酵16小時後嘅麵糰,倒出嚟係皺皮掹雞呢~ 請看下圖 hahah~


跟住將佢分割、排氣、滾圓、鬆弛後,佢就會回復正常了~


最後將佢造型,然後放入吐司模作最後發酵,哈~!至鍾意見到呢兩卷廁紙,當佢白雪雪滑嘟嘟個樣,就可預計到成品多數會巧靚仔呢~ 點樣可以卷得咁靚? 哈哈哈~賣吓廣告先~ 我本最新推出嘅食譜書《自家製手作麵包》,有圖文並茂,介紹頂角方包製作方法啊~ 多謝支持~


Haha~成品係點~? 即刻有得睇^^~
朋友見我成日响Facebook post頂角方包出嚟,佢終於忍唔住問:『乜頂角好難嘅咩? 唔係放入模佢自然會迫滿個模嘅咩?』 哈哈哈~佢嘅想法,同我想當年所諗嘅一樣,但原來事實同理想永遠有一大段距離,因為製作頂角方包,係有一定嘅難度,否則唔會有咁多朋友對頂角呢兩個字咁著迷啊~ 唔信~!? 你啦我整番一個,你就明我up乜架喇~ Wakakakaaaaaa~
 
因為我嘅星座係處女座(完美主義者),所以性格=好衰格,神經質+奄尖聲悶,所以會勁鍾意製作頂角方包,因為頂角方包可以知道手工夠唔夠完美,假若佢四角唔頂,我條氣就會好頂,心理變態ing~ Wakakakaaaaaa~
除咗對麵包外型有要求,對成品組織一樣有要求,組織要似絨毛般鬆軟架~


哈哈哈~講咁耐,入正題了~ 就係分享個食譜出嚟喇~ 『裹蒸粽低溫發酵法』之 ~ 《鮮奶頂角方包》食譜材料:
1.高筋粉 300
2.
鮮奶   236克(今次我用曬成盒維記高鈣低脂奶)
 
3.砂糖    28
4.鹽       3 
5依士     3
6
. 葡萄籽油 16做法:
1.1-5 混合成麵糰,然後加入葡萄籽油,搓至光
滑,將麵糰撻至起薄膜狀, 將麵糰搓圓後,置於預先
鋪上保鮮紙的器皿中,然後表面蓋上一層保鮮紙,置
於溫暖處發酵約15分鐘後,放入保鮮袋內扎實袋口,
置於雪柜普通格低溫發酵16小時.
2. 發酵16小時後,將麵糰取出回溫(大約須時15-20
分鐘), 然後輕壓放氣, 並分割成2等份把麵糰滾圓後,
置於保鮮紙上,表面蓋上另一層保鮮紙,靜置約15分鐘.
3. 麵糰壓平排氣,造型後將麵糰放入已掃固體菜油吐司
模內作第2次發酵(表面蓋上保鮮紙),待麵糰發酵約九成
滿時,除去保鮮紙,合上蓋子,放入已加熱至180度的焗
爐內,烤焗約30分鐘即成。
【小貼士】
1.不同牌子的麵粉受水程度有異,水份會因應情況而有
所增減.
2.冬天發酵麵包須時較長,以上食譜的麵包發酵時間,
是以一般室溫為26-30度來計算.
3.不同牌子的焗爐,爐溫各有差異,如發覺成品較乾及
深色,可自行更改烤焗時間及溫度.


我的最新食譜書《自家製手作麵包》現於各大書店有售,
(商務、大眾
中華三聯Page One等) 因反應熱烈,
部份書店缺貨,現已加緊補貨中,因有網友反映已到書
店多次但未能成功購買《自家製手作麵包》一書,深表
歉意,網友可要求書店代為留貨,當書店一番貨,即會
通知留貨的顧客購買啊~
多謝大家支持~感動ing~海外網
友可於以下網上書店訂購→
http://www.yesasia.com/

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...